Clubhuis

Tijdens de wekelijkse trainingen op woensdag en vrijdag is ons clubhuis open van 17:15u tot einde training. Vanop het overdekt terras heb je een uitstekend overzicht op de sportterreinen. Geniet van jouw atleet met een drankje op het terras of in ons clubhuis.
We beschikken over een uitgebreide drankenkaart met democratische prijzen.

Clubhuis huren?

Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor een familie-bbq of feestje?
Dan kan de Geelse Atletiekclub u helpen, wij verhuren namelijk ons clubhuis!
Voor de prijs van 90 euro kan u vrij beschikken over kantine, keuken en sanitair , schoonmaak inbegrepen.

Wij hebben voor 36 mensen bestek en borden, spijtig maar meer kan onze kantine niet aan.
Gasvuur, microgolf, ijskast en kleine diepvries zijn aanwezig.Potten en pannen om zelf te koken zijn er NIET.

Dranken ter plaatse af te nemen aan democratische prijzen. Wijn en/of bubbels mag men zelf meebrengen, kan ook via de club.

Huren of meer info? Neem contact met  Dré via andrevanbaelen@telenet.be of 0475/ 77 42 94