Clubrecords

Op deze pagina vind je alle clubrecords, samengesteld op basis van de resultaten die de VAL ons ter beschikking heeft gesteld, en dit vanaf 1 april 2011. Onze club heeft echter een rijkere geschiedenis waardoor we deze lijst hebben aangevuld met de beste prestaties die doorheen de jaren nauwgezet werden bijgehouden door mede-oprichter, atleet en jurylid Roger Goossens. Een volledige lijst van alle prestaties doorheen de jaren vind je tevens hieronder terug. Zijn de prestaties niet correct, of werden prestaties over het hoofd gezien, stuur gerust een mailtje naar geel.ac@gmail.com. Om de administratie rond de clubrecords eenvoudig te houden, vragen we je om een mailtje te sturen naar geel.ac@gmail.com als je een clubrecord hebt verbroken.

Om in aanmerking te komen voor een clubrecords moeten je prestaties voldoen aan volgende voorwaarden:

• Prestatie geleverd op een officiële wedstrijd van de VAL
  • Prestatie geleverd op een officiële wedstrijd van een andere atletiekbond in binnen- of buitenland. Het bewijs van de prestatie dient zelf door de atleet te worden aangeleverd.