Regelmatigheidscriterium

De Geelse atletiekclub staat open voor zowel recreatieve leden als leden die aan wedstrijden deelnemen. Uiteraard willen we graag zo veel mogelijk van onze atleten aan de start krijgen bij atletiekmeetings en veldlopen. Daarom hebben we een regelmatigheidscriterium in het leven geroepen dat atleten motiveert om aan wedstrijden deel te nemen. Alle atleten die voldoen aan de voorwaarden van het regelmatigheidscriterium krijgen op het einde van het seizoen een prijs/aandenken. In tegenstelling tot de vorige jaren zal er geen volledig klassement meer bijgehouden worden, iedereen die voldoet aan de voorwaarden krijgt dezelfde prijs.

De voorwaarden zijn:

• Winter: Deelnemen aan minstens 5 wedstrijden (dit kunnen veldlopen zijn, indoorwedstrijden of een combinatie van beide).
  • Zomer: Deelnemen aan minstens 5 verschillende zomermeetings

Clubkampioenen

Per categorie huldigen we ook een clubkampioen in het veldlopen (winter) en in de atletiek (zomer):

• Winter:
    • Per reeks/leeftijd de eerste atleet aangesloten bij onze club op onze eigen veldloop. (per leeftijd)
  • Zomer:
    • BEN-PUP-MIN: Per categorie de eerste atleet aangesloten bij onze club tijdens onze eigen meeting. (1ste en 2de jaars te samen)
    • CAD-SCH-JUN: Atleet met het meeste clubrecords. Bij gelijkstand wordt er gekeken naar 2/3de beste prestaties.