Start 2 Run, joggen voor beginners

Wil jij ook graag meedoen aan het Geel – loopt criterium  maar weet je niet hoe te beginnen? De Geelse Atletiekclub helpt je!

Ieder jaar organiseert de Geelse Atletiekclub een start 2 run cursus die zich richt tot zowel beginners als de wat sportievere medemens. De beste en gemakkelijkste manier om je sportieve doelstellingen na te streven is om dit in groep te doen. Deskundige en ervaren trainers begeleiden je bij je uitdagingen en motiveren je om langzaam maar zeker je lat steeds hoger te leggen.

Dit jaar willen we de deelnemers klaarstomen om hun “moment of fame” te beleven tijdens de 2 leukste joggings in Geel, met name Dwars Door Geel en de Natuurloop. De lessen starten op de 3de woensdag van maart om 19.15 u en vinden elke woensdag plaats op en rond de atletiekpiste van De Leunen.

Inschrijven kan via dit webformulier (vul bij uw bericht “start 2 run” in) of telefonisch bij Dré Van Baelen (0475 77 42 94). De kostprijs van de lessenreeks bedraagt €45 en omvat

• 12 lessen start 2 run
  • deelname aan de clubtrainingen vanaf Dwars door Geel tem 31/10
  • op en top begeleiding door ervaren trainers
  • trainingsschema’s
  • gratis deelname aan Dwars Door Geel, de Natuurloop
  • ongevallenverzekering tijdens de cursus

Opgelet: afhankelijk van je mutualiteit krijg je een deel van de kostprijs terug.

Door achteraf aan te sluiten bij onze club, kan je onder deskundige begeleiding je grenzen verleggen, zowel in afstand als snelheid. Wij trainen elke woensdagavond tussen 19.15u en 20.30u.

Ga die uitdaging aan met jezelf en schrijf je nu in!