Trooper

Hoi allemaal!

Weet je al dat je de Geelse Atletiekclub het hele jaar door financieel kan steunen wanneer je online shopt? En dat zonder dat het jou ook maar één cent extra kost. Gewoon door eerst via www.trooper.be/geelseatletiekclub te passeren en daar door te klikken naar één van de meer dan 1.000 webshops die de Geelse Atletiekclub met veel plezier een stukje van jouw aankoopbedrag schenken.

Volg hiervoor onderstaande stappen of bekijk het instructiefilmpje via deze link:

Stap 1: Ga naar www.trooper.be/geelseatletiekclub.
Stap 2: Zoek naar de webshop waarbij je wil shoppen.
Stap 3: Laat je gegevens na in de pop-up als je wil weten hoeveel jouw aankoop de Geelse Atletiekclub zal opleveren en shop daarna zoals altijd. Het kost je niks meer.
Stap 4: De webshop steunt ons met een percentje van je aankoop.

De aangesloten webshops zijn trouwens niet van de minste: Bol.com, Booking.com, JBC, Krëfel, Torfs,.. en nog zo’n 1.000 andere shops!

Een last minute zwembroek? Een extra tube zonnecrème? Vanaf nu slechts 1 adres: www.trooper.be/geelseatletiekclub

Groetjes van de Geelse Atletiekclub 😉